Grattis Morfar!<3

Hejsan! Idag som denna dag, alltså Onsdag, som innebär att typ halva lovet har gott!
Och jag har inte gjort någonting verkligen!
Har varit hemma hos mamma och pappa hela veckan eller ja sen i fredags, pappa och jag gjorde en hel helg med varandra, var kul, vi såg på Robin hood! Så jävla bra :D
Idag skall jag träffa Anna panna en liten stund sen skall jag kanske vara med Samanta och Charlotte, vet inte hur mycket klockan blir än, och eftersom det är Paradise Hotell så måste man bänka sig på det med :D
Sitter hemma själv på stjärt, eller "starstreet"
Idag var det 5 år sen som morfar gick bort! R.I.P
Och nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar, och det kan man ju se från olika håll och kanter, se när kärringen får på fingrarna eller när vi får på fingrarna, får se hur detta kommer bli alltså,detta känns ju fan inte alls bra!
Från något annat!
Träning igår, och sen blir det träning på torsdag och fredag och sen eventuellt på söndag, sen har jag tandläkartid på måndag, det blir nog bra det, fan hungrig jag blev nu! Eller törstig i alla fall :P Nej nu skall jag kolla lite sen fixa mig i ordning ;) haha, Puss



blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0