Lördag på star street!

Hejsan, sitter hemma hos Charlotte men just nu så är hon och möter Samanta, Skall snart dra hem,  :)
Jag och Charlotte skulle skriva ut en bild från datorn men det ville den inte så vi började scanna som bara den, haha mongo till tidsfördriv. Se vad som händer i morgon, åh helgen redan slut, men det har dock gott jävligt fort.
Och snart så är det praktik igen. Huvva. Men det går nog bra ändå.
Hem och mysa ner mig i sängen.
Hittade en vinterjacka idag, men fett deppig över att den inte fanns i röd, men men , fan skall bara ha den under vintern. Så jag överlever! Asså hitta vinterjackor är som ett jävla pussel, det finns tusen och när man hittar en som man vill ha så är det en liten sak som fattas. Nu kom Charlotte och Samanta tillbaka, Samanta verkar lite stressig, grymt sexigt ;)
Men det gillar vi! Nej nu skall jag snart dra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0