Måste skriva av mig!

Jag är så jävla trött på att du alltid skall trycka ner mig på dina lektioner! Fattar du inte vad du gör? Det hände förra veckan och idag två gånger under en lektion, du trycker ner mig du pekar ut mig, jag sitter och undrar vad alla andra tänker. Det är ingen respekt precis, du gör min dag irriterad och dålig samtidigt låg och nedtryckt! Jag orkar inte med det länge till så jag hoppas fan att du förbättrar dig! Annars vet jag fan inte alls vad som kommer hända, sluta jämföra mig med andra elever, sluta försvara dig själv, jag är jag visa mig den respekt jag ber om, och den är dock fan inte stor, och jag säger exakt hur jag känner, och om du inte kan finna dig vid det bör du tänka om och kanske byta yrke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0