Pill dii!

Jajja! Då var det söndag igen!
Sliten som fan känner jag, Igår var det fest men Anna drog hem och sov och ja kännde att jag orkade inte sitta och vänta på Simon och Philip så jag drog hem till mamma och pappa istället.
Det var nog nästan roligare.
Sen idag har jag inte gjoret någonting, var ute och räffsade löv och fyfan va det var tråkigt, men nu är det fan gjort!
Sen har jag spelat tv spel som vanligt, fast pappa va med den här gången.
Sen bara fixat med datorn, jävla nya msn, helt världelöst! Orka att det skall hållas på och uppdateras hela tiden!
Sen i morgon så skall jag till tandläkaren :D haha Mumma det :D
Fyfan  va bahamas det är i huset asså.
Har tänkt på en sak, klockan är nu egentligeen halv elva :P
Måste sluta nu min dator dör snart och nu börjar Beck igen :D Puss


blogg

Kommentarer
Postat av: Emelieeee :D

Va händer ikväll ? :)

2010-11-06 @ 19:41:24
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0