Russell Ira Crowe

Hallå sitter hemma hos mamma och pappa! Sov här i natt.
Va och spelade Tennis med Malte och Sixten idag, haha kunskaperna va dock inte alls lika bra som dom var för 4 år sen :D
Sen har jag och mamma varit och handlat lite bra och ha saker, och som vanligt så plockar jag i massa andra saker som ite tillhör bra och ha saker :D
 Köpte nya julkulor :D underbart, och ljus som går på batteri, haha underbart, men jävligt nördigt :D
Sen vad har man mer gjort idag, ingenitng just,
Har paintat lite och och så, finns inga bra program på den här datorn, sen vill jag inte sega ner mammas dator mer så, Tycker alla börjar klaga på hur äckligt trögt deras bärbara datorer går, fast mammas har blivit lite snabbare och jag måste bara ta bort alla jävla miljoner filmer på min så blir den extremt snabbare! Nej här kommer kärleksparet! :D








blogg


Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

Världens sötaste kärlekspar! :D <3333

2010-10-11 @ 22:13:47
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Eller hur! Han hälsar :D<33333

2010-10-12 @ 16:27:20
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0