Vad vet du egentligen?

skönt att vara hemma, vem tycker inte det?
Men tänker inte vara hemma och inte bli förstådd eller få någon skit!
Ni kan ju sitta där hemma och tro på den ena, Men ta reda på hur jag känner någon gång, och hur jag ser på sitvationen!
Men som vanligt så skall man ta tummen ur arslet först, och det kan ju vara rätt krävande om man är förälder!

Förstå mig!
Sluta kasta på mig!
Sluta ge mig blicken!
Sluta himmla!
Sluta stöta ut mig!


Börjar bli så jävla trött på just allting nu!
Har kommit in i en svakka!
Känner inte att jag trivs vart jag än är!
Bryter ihop i tårar varje dag när ingen ser!
Sitter på lektionerna och verkligen spänner och försöker hålla dom inne tills jag kommer hem!
Inget stöd någonstans ser jag!
Hur länge skall detta pågå!
Känner mig bara så jävla osynlig!
Vart är min " familj" när jag behöver den som mest?!
Bortförklaringar, den finns inte! Jag orkar inte mer!
När skall man få känna att man mår bra och trivas där man skall slå läger!




Vet inte vart jag skall ta vägen snart! Det skriker inombords på mig!


Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

Jag älskar dig Hanna, och du vet att jag alltid finns för dig! <333

2010-10-11 @ 22:15:50
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack darling desamma! Love you""""<33333333

2010-10-12 @ 16:28:12
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0