Alskog!

Hallå!
Just nu ligger jag hemma i sängen i Alskog.
Jag och Ottilia var inne på Ica maxi och yrade runt sen köpte jag mappar till skolan nu.
Sen träffade jag på pappa där inne! :D Fint det :D
Sen satt vi och väntade på bussen och ja som alla andra gånger så yrade jag sönder henne :P
 Vad skall man annars göra, sen fick vi sitta breve en bonde som hade en uppgradering på en nokia 3310 :D haha sweet tänk om man själv inte var så krävande, haha men såg minsan att han snusade så haha! :D
Sen satt Ottilia och gjorde miner till han typ och på andra sidan satt det två fjortisar och typ skrek på hela bussen för dom skulle förklara för varandra vad fjortisar var och hur dom betedde sig! Tyckte dock dom gav ett fint exempel på hur dom själva va :P
Men men nu är vi här och båda sitter och bloggar :P
Kanske blir sängen snart, rätt sliten efter denna "hårda arbetsveckan" haha :D
Är som sagt en dag i morgon också och då får vi se vad som händer :P Släppa en skit och klia sig lite lätt på magen kanske eller som Ottilia säger En vilande hand på en mätt mage är en lycklig mage!
Eller bara ut och gå haha det kan också funka :P Vi får se! Nej nu skall ja läsa vad Ottilia skrev sen släppa en skit :D Puss!


blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0