Hemma igen!

Hallå!
Nu är ja hemma igen efter en grym helg med familjen.
Helt underbart, vet inte vart jag skall börja! Det bästa va ju Blue Man Group! Inget snack om den saken asså det va värt varenda krona vill jag lova!
Nej men hu, och sen lite shopping, jag försökte hitta lite roliga kläder men det gick ju int så bra, tyckte inte att dom hade så mycket. Men hittade dock massa träningskläder så nu kommer det bli mycket roligare vill jag lova! I morgon så bär det av :D
Ikväll så blir det bara ta det lugnt, börjar 8 i morgon! HUUUUUUU! :O
Men det duger väl?:P
Sen träffade ja Anna på båten snackade lite skit, snacka om att timmarna går mycket fortare när man har någon att va med eller så :P

Nej nu är det 5 minuter kvar tills idol börjar!












blogg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0