Hey Boy!

Yeeah! Sitter och lyssnar på världens gammlaste låt av en ren slump! Naajs :D
Pinsam kväll! Hahahahha!
ÅÅååh jag dör! Tror jag skall byta klass! Lite oseriöst driv har väl ingen dött av, men frågan är om folket vet att Hanna Panna va oseriös! Känns som om jag vill glida ner under träplankorna just nu bara!
Aj hu! BETE DIG HANNA! :D
Städning idag, åh fet ångest!
Varför kan ja inte få ha det lika bra som alla ni andra, eller bara få bort mina småbarn som hänger runt mina fötter som är så mammiga att dom aldrig kommer släppa taget om mig.
Detta behöver ett stopp, kanske ikväll... Får se hur mycket energi jag egentligen orkar lägga på allting!
Mitt block i skolan ville inte leva inom mina regler så idag när ja tog hem det lossnade typ allt!
Hade dock nya block hemma men ändå va tvungen att skriva in allting i dom nya! Suck och stön!
I morgon blir det teori och sen tandläkaren sen praktiken... Måste fan tvätta i morgon, detta går inte, kan inte hålla på och knappt ha kläder! Hej jag heter Hanna och jag är nog världens lataste och världens bästa på att flytta fram saker, men världens sämsta på att ljuga! Världens bästa på att säga vad jag tycker och tänker!
Aj orka fan fram med handflatan och daska upp mig lite :D haha! Nej USCH! överspeedad tror jag! Puss!!!

blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

jao du du skulle haft en liten dask på handen! :P haha! ses imorgon :)

2010-09-22 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0