Lördag :D

Godmorgon på er alla!
Satte klockan på tio, sen upp och lägga sig breve Ottilia :) Försökte väcka henne nyss men icke, fick världens mensigaste ton tillbaka så inte okej!
Sitter och försöker få ner massa filmer nu medans Ottilia inte sitter på internet men kom nyss på att hon tankar ner på sin dator också! :(
Sen kom jag på en konstig sak. Jag bloggar mer när jag är ute i Alskog än vad jag gör när jag är hemma, Och jag tror jag har uträkningen på den också. Här i Alsokog så gör man inget annat än att sitta vid datorn typ och sen drar man inte igång en film för den ena sitter och kollar video bloggs inlägg eller så lyssnar man på musik så om man skall se film så måste båda vara med på det :P

Vet inte vafan som händer idag, tror det är bajs kallt ute för det blåser som bara den! Men Någonting blir det väl, eller kanskee datorn som alla andra dagar.. då får vi se om jag har ork för att kanske ge mig tid till att göra en ny design ;)
You never knowes :D
nepps! Puss!!!!
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0