Praktik på gång!

Hallå!
Nu ni dålig uppdatering, men orkar inte :P
Var med om cpg olympiaden med klassen riktigt kul faktiskt, jag trodde jag skulle dö när jag hoppade i polen och skulle samla bollar och sen när vi skulle samla vatten!
där på kvällen, alltså i fredags så var det fest hemma hos Lena, Träffade naajst folk :)
Sen drog vi hem till J och sen hem till mig!
Hela kvällen slöt med att jag verkligen pratade sönder Lena till tre på natten, Stackaren! :D
Sen annars ingenintg tror jag nog.
Idag börjar min första praktik dag :) Skall vara nere på Gotlands sjukhem, hoppas det är roligt där, känns som om min inställning för det är jävligt topp :D
Sen slutar jag vid 16:00 fint det :D
Sen får ja se om jag kanske skall träffa Anna någonting innan hon åker eller vad, och sen kanske träffa Marion:D
Sen måste jag se när jag slutar i morgon om det är tvättstugan idag eller i morgon! Inte kul att börja tvätta vid 7 på kvällen då man skall vara hemma hos mamma och pappa ju!
Sen på lördag morgon 07:05 då är det jag som sitter på båten på väg upp till BMG! Fyfan va cool, det har gott äckligt snabbt känns som om det var igår man fick reda på att man skulle åka men när det egentligen kanske var början av sommaren eller innan det liksom! Nej men det kommer bli naajs! Känns som om det är en väldigt dålig bild uppdatering också! Därför bjuds det på fina saker nu!











blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0