Skolan kallar snart

Godmorgon!
Måndag = segt.
Idag är det skolkort som gäller och sen plugget, matte svenska och engelska. Hela köret, får se vad läraren gav mig för svar för det jag skrev på engelskan :P
Riktigt surt.
Planerat att vara i skolan i tid så skall snart fixa det sista.
Skit jobbigt men skol kort, kommer väl stå upp i hörnet som vanligt ^^
Härligt. Känner mig sjukt trött, hade så äckligt svårt att somna i natt men kom dock upp av klockan med en gång.
Och duktig som bara Hanna kan vara ibland så har jag faktiskt köpt mappar till skolan nu.
Idag har jag baknat in mig saker som jag skall göra!!!

* Raka benen ( Anna kallar mig för man nu! )
* Försöka få en tvätt tid!
* Städa upp i lägenheten
* Skaffa mig ett liv!

Underbart att kunna göra vackra målsättningar ibland! :D
Men frågan är hur mycket jag kommer fullfölja detta! Sa till anna att hon får kasta in mig i duschen och tvinga mig! Sen kommer älskade Johan kommer hit sen idag och skall sova här! Mysigt, Like old times :D Mee love! aj nu borsta tänderna och lite mascara sen Dags att röra på döfläsket! :D Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

prutt

2010-09-21 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0