Star street!

Hallå!
Sitter på gråbo nu, har varit hemma hos mamma och mamma sen i torsdags. Det blev tränining då och sen hem :D
Sen praktik i veckan, men lever! :D
Scannade in massa bilder på datorn idag och hade albumet på tangentbordet på min bärbara så en tangent gick av, visste inte alls vad jag skulle göra! faan va arg jag var, och som vanligt när jag blir arg så börjar jag grina, och sen råkade jag trycka in min tröja i ögat vid elgiganten så då började tårarna rinna haha, kul ^^
Måste dock ge ett litet plus till databyrån som kirrade min dator :D NAAAAJS!
Farmor och farfar kommer in till oss sen eller ja om en halv timme, jag måste också fortsätta med mina läxor, och inte nog med det så har jag engelska också kom jag på nu! Helvete, sen måste jag faan börja med körkortet igen, men skall inte göra allt jobbigare, måste prioritera! Skolan först sen körkortet, tyvärr!
Men det blir bra! Sitter och diggar spotify med högsta volymen! haha
Gramt bra grannar under än. Otroligt att han inte hörde mig när jag fyllde år haha!
Nej dom va as coola!  Får låta hur mkt jag vill bara jag kirrar en gräsklippare till han och lagar mat ;)
hahaha! Detta kan dock diskuteras ^^
Grymma pojkar, synd att han skall flytta bara :(
haha åh vill inte tillbaka till Gråbo i morogn.. känns tråkigt... men men jag får se vad som händer, nu skall jag borsta tänderna och sen se om någon tagit min moppe!
haha jag har inget stöd på den och orkade inte ställa den mot planket mitt i mot trappuppgången så ställde den breve porten så det blev väl kanke två meter in i en buske! haha Troligen baxad om man hittar en så! haha Nej får gå ner och kolla snart :D
Men nu skall Hanna åka! PUSS!!! :D :) ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0