Dålig stil av Hanna

Hejsan.
Nu är det en seg uppdatering. Sista var när Marion blev 18.
Under denna veckan har det liksom inte hänt så mycket för att kunna komma på saker att blogga om. Men idag har det nog varit mer livlig, eller man kanske skall säga införskaffade prylar!
Köpte först stavar på sporthuset, men dom var helt fuckade. Så jag lämnade tillbaka dom. Sen införskaffade jag mig en hängare som jag skall ha över min dörr i sovrummet. Men det var fel, blandade ihop affärerna så jag lämnade tillbaka den med sen.
Sen pkte jag och Emma till Kvarnen och sen handlade jag riktiga stavar och en ny snygg adidas tröja! :)
Sen åkte det av till Jysk och Sporthuset för att lämnade tillbaka skitet :P
Sen in på rusta så hittade jag en klok klädhängare som jag egentligen skulle ha :P Sen köpte jag två mattor också, en rosa och en ljusblå som jag skall ha i badrummet. Det blir lite roligare nu mot våren att ha lite fruttigare färger. Sen får jag väl flytta ut dom gamla till hallen eller någonting! :) Nu kollar jag på film med mamma.
Så får nog fortsätta med det! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0