Det flyter på, eller?

Godkväll på er alla läsarna!
Sitter och bara njuter av hur varmt det ändå är ute nu och hur gott det luktar. Verkligen vår.
Ikväll har det inte varit så speciellt bra, har gråtit kanske under hela kvällen och vet inte alls vad det är. Det är någonting som tynger mig och ja bland annat körkortet. Sen är det som om min själ flyger ut ur mig och sätter sig mitt i mot mig och bara ser mig i ögonen, släper inte blicken för att verkligen genomskåda mig och se om jag är trasig eller hel.
Jag bestämmde mig för att ta med mig kameran och plåta lite. Det fanns inte precis så mycket roliga saker att ta kort på men vad skall man göra då?
Gick förbi Jossan och Johanna med men det var så många barnvagnar utanför dom så ville inte gå upp. Men när jag kom hem så skickade Johanna att det bara var hon och Jossan hemma ändå, haha otur. Orkade inte gå tillbaka men i morgon kanske det blir ett besök :)
Skall försöka hoppa in i en dusch. Vill inte ta ett bad, försöker minska risken att göra så tiden stannar till. Det behöver gå fort allting nu för att inte börja tänka tillbaka eller för att ångesten skall springa i fatt mig igen!
Nu skall jag mest bara njuta lite till men som sagt inte få tiden att stanna upp utan att den bara skall springa. Sen ikväll så blir det nervarvningstablett!
Läkaren sa att jag inte skulle pressa mig så hårt. Jag vill kunna somna utan men det är inte alltid lätt när grannen över håller en vaken till sent på nätterna och då snackar vi kanske allt mellan 00:00 - 06:00! Helt galet, och när man väl somnar sent på nätterna så vaknar man vid kanske 05:30 - 06:00 av att hon håller på och dunsar och bankar igen så nu känner jag att kroppen verkligen inte orkar det.
Men men.. Vad skall man göra?
Nästa lägenhet skall jag fan bo högst upp så inte en jävel kan förstöra min sömn. Och så skall jag bo på hörnet så ingen i väggen kan störa mig. Eller asså att då har jag bara en istället för två! :P
Snart drar det ihop sig till föreläsningen till Mia Törnblom. Skall gå med mamma och det skall faktiskt bli riktigt kul och intressant. Skall också ta och börja lyssna på ljudboken som hon har skrivit vid namn "Du äger" Men när man lyssnar på en sån stark och bra bok så vill man ha energi och ork, så det är det man försöker ladda upp energin till! :) Men nu skall jag hoppa och göra ett magplask i duschen och kanske ut och sätta mig på baksidan! :)
Känns som om jag skippar mamma byter bo. Det är aldrig någonting bra på tv:n nu vid den här tiden. "20:00"
jajja, Ha det bra sålänge!
En lite gladare vår bild som jag tog på mammas tulpaner som hon fick när hon fyllde år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0