Fisdag :)

Häääij!
Känner mig jätte glad nu ikväll.
Första dagen i skolan efter lovet! Sköönt!
Svante tyckte att jag skule bli stand up komiker idag! Haha, dock ville jag det när jag var lite men men haha!
Vart på körkortsteori idag. Första gången av nio tillfällen.
Det var okej. Det är bättre än att läsa boken känns det som men lite plugg av detta blir det ju med.
Ringde mina nya polare. Comhem, eller ja jag fick en ny kanske man skall säga. Han skulle ringa mig mellan kvart över 8 och halv nio. Väntar dock fortfarande på att han skall ringa. Men innan han la på så sa han. "vi hörs sen, ta det lugnt"
Ofta man säger så när man jobbar med skiten :S
Jajja:P Fått hem lite bra filmer som jag tänkte se på ikväll och sedan bara somna in.
Bara skit på tv:n ändå. Okej missat halva Big brother igår men orkar inte. Jag kan se det en annan dag. Men nu skall jag göra en smoothie! mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0