Glad påsk!

Hallå på er alla läsarna.
Kan hålla med om att jag inte alls varit bra på att skriva en massa.
Det har dock inte hänt så speciellt mycket må jag säga.
Igår var det spinning, och då pallade jag dock hela träningen ut.
Sen var det grillning hemma, jätte mysigt bara att köttet bestog av 90% ben känndes det som.
Sen kom mormor och lämnade påskägg! Haha, mysigt, alltid lika uppskattat som vanligt! :)
Sen spelade jag pappa, Albin och Håkan badminton. Sixten var med lite med men gick in lika fort känndes det som.
Idag skall jag träffa farmor och farfar. Det skall bli skönt och kul att få se dom båda två. Och då skall jag se om farfar har kommit igång med träningen av sitt ben. Ibland blir man irriterad över hur han gör med sig själv. Men när man är 18 så kan man väl inte bestämma över någon som är 72?
Äsch, jag och farmor får fixa detta :)
Snart skall jag typ ut och gå 3,5 med mamma. Det blir bra det!!
Nu blir det en hälsning från mig i påsk och en grymt snygg paint bild! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0