hallå Hallå!

Hejsan, nu sitter det en mätt och belåten Hanna i soffan och väntar på att Marion skall ringa!
Hon hade någonting som hon ville dela med sig av :)
Idag har nog varit det segaste dagen jag varit med om känns det som. Tiden har verkligen gått sakta!
Jag och pappa har gjort några ärenden.
Skrivaren gjorde sitt idag så då åkte vi till Elgiganten så fick pappa en ny.
Sen drog vi till databyrån för pappa skulle ha någon antenn och skit. Sen skulle vi in på Rusta, sen köpte pappa ett trädgårdsbord till mig som jag ville ha och dessutom gjort mig förtjänt av.
Med tanke på att jag jobbade för pappa i söndags och måndags.
Sen hade jag och pappa dödstråkigt, vi kunde verkligen inte komma på någonting, sen åkte pappa ,mamma och jag till Maxi och härjade en liten stund, så då blev det ju lite tid som vi slog ihjäl.
Men sen igen när vi kom hem så fanns det ingenting att göra.
Kollade ett avsnitt från Bigbrother. Sen kom pappa på att jag kunda sätta ihop mitt bord. Fyfan tror aldrig jag blivit så jävla sur och svidig över att sätta ihop en sån sak. Så pappa fick göra det. Sen när jag la in det i pappas bil igen och märkte att det var lite vingligt, och då jävlar!! Möbeln kommer åka från högsta våningen om det står och gungar.
Sen springer min kusin fram och tillbaka och frågar om jag vill göra någonting. Sure. men vafan nej är ett nej. Säger man 30 minuter så kommer han efter 5 så lite jobbigt blir det. Men skall spela badminton med han snart. Men åh Marion din seg neger!! Skynda dig nu, Hanna blir nyfiken! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0