Humörsvängningar!

Tjenare på er alla läsarna!
Sitter på svenskan och har i princip gjort klart mitt arbete typ. Skall bara skrivas ut och sen tänka igenom det lite.
Vet inte känns kanske som om allting rullar på nu igen! Fast det kan ju gå åt helvete när som igen.
Vi skall skriva om våra praktikplatser och göra en redovisning om det inför hela klassen, snacka om att benen blir som spagetti! Men tur att jag och Johanna skall göra våra tillsammans, men hoppas dock inte att det kommer påverka betyget, om kanske Johanna gör det bra och jag kasst att jag kanske drar ner hennes eller att hon drar ner mitt :)
Känner mig också mycket friskare nu, förutom lock för öronen och en förkylning, känns drygt att hålla på att dra upp det i hjärnan hela tiden, kan ju meddela att det låter inte så jeefla naajs heller!
Denna veckan är faktiskt lugn. Tråkigt nog, eller ja det är skönt när man har mycket vila men det är också kul när man har massa saker inplanerat för då kan man aldrig skrika att man har tråkigt! :)
Skall tvätta nu på onsdag och också träffa Vonna för lite papperfixande! Detta kommer bli bra, hoppas jag.. synd att man inte fick veta vad det stod i papprena, Kanske är helt fel. Om jag kommer bli nekad så kommer jag lova att jag kommer få ett äkta ADHD ryck! Sen skall jag försöka upphitta Hitler så skall han få en bakläxa av mig!
Okej, kanske inte bra skrivit men ingen behöver ta åt sig heller.

Det börjar kanske kännas tufft. Jag vet att man inte skall binda speciell kontakt med dom jag jobbar med med asså det finns vissa som visar mer tacksamhet och är lättare att ha att göra med som man kanske fastnar mer för. Känns som om detta kommer bli tufft när dom en efter en bara låter själen flyga ur dom och sen upp i det blå!

Nu är det lunch!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0