Mår bättre idag!

Hallå!
Igår kände jag mig inte alls så jätte bra, kan inte ge fingret på vad det kunde bero på men går man och håller in för mycket så spricker det tillslut.
Idag på matten gick faktiskt bra med. Väntade ett telefonsamtal idag vid halv tio, men dock inte.
Sådanna saker kan göra mig så pass besviken. Jag känner mig så jävla maktlös i detta ärende.
Utvecklingssamtal idag. Det kommer nog gå bra, vad skall hon säga liksom? Hanna är kass,  nejdå jag är grym! :)
Just nu så är det svenska och jag skall skriva om min praktikplats, eller ja, jag skall använda mig av stödord. Men skall göra den med Johanna så det skall typ börjas planeras, men känner ingen stress över det. Just nu så har jag svårare saker att ta tag i!
Nu måste jag börja bygga upp min glädje på nytt. Det har varit lite bättre idag. Men det kan alltid gå neråt, jag väljer inte precis hur jag vill ha det, eller jo klart man vill vara glad och så men jag kan aldrig välja när jag vill ha det och sådär.
Så nu skall jag börja med att bygga upp min självkänsla igen?
I morgon är det omvårdnad igen. Känns bra att det är längre teoridagar nu så man kanske kan få in lite mer i huvudet och kanske också jobba med saker som man har användning av på praktiken med. Just nu när dom frågar saker så känns det som om man är dum i huvudet eller ja ni förstår, jag är inte alls med i svängarna.
Förut så känndes det mer som om dagarna och veckorna bara sprang ifrån mig och jag han knappt att blinka så var det helg. Men nu så känns det som om det inte finns någonting att göra! Men egentligen så finns det väl det. Men man skall ju komma på någonting med. Kanske ut och gå med stavarna snart med, kanske idag. Senare idag så skall jag ringa en kille som håller på och ger massage fast med kläderna på, det är som om han trycker på en och sådär, ganska svårt att förklara eftersom jag aldrig gjort det än. Men han skall jag ringa idag :)
Sen skall jag boka tvätttid också, I morgon blir det en tvätt på det lilla man har kvar och städa, känns som om man kanske kan få in en rutin på städdagarna, men nu när jag har införskaffat mig lite saker till lägenheten så blir det faktiskt lite roligare att vara hemma och då tycker man att allting är kul som handlar om hemmet typ :P Så då blir det städning och torka golven. Kärlek, jag tror jag har hittat min nya drog! Skura golven, jag vet inte alls vad det är med mig men jag tycker att det är jätte roligt, men att dammsuga därimot, det är inte alls lika roliga, faktum är att det suger pung som jag brukar kalla det för. Men skura golven, åh kärlek, går inte att förklara, men hemma hos andra är det inte kul typ, men mina egna golv och sen golven på praktiken på toan, haha vet inte men det är någonring speciellt med det!! Haha, känns som om jag kanske borde ta och lägga in mig :P?
Nu skall jag fortsätta med pluggandet tills tio i tre och sen blir det utvecklingssamtal vid tre :)







En grymt snygg bild som jag fastnat över asså!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0