Jag överlevde skoldagen!

Hallå på er alla läsarna! Hoppas att allting är bra med er!
Idag har jag fått mig en tanke med denna bloggen!
Jag vet att jag inte har varit den bästa på att uppdatera, men nu jäklar ni!
Nu skall jag börja dra igång bloggen igen. Tar med glädje imot alla kommentarer med vad ny tycker att man kan ha med i bloggen. Sen om det är någonting som ni tycker är fel.
Idag så ringde C äntligen! Det var efterlägntat.
Fick svar på några frågor men föll sedan ihop i tårar så mitt huvud värker som bara den just nu!
Just nu så känner jag mig så svag så det kan hända när som att tårarna väller fram!
Idag när jag ringde försäkringskassan så blev jag vidarkopplad till en mupp verkligen!
Hon var så svidig och när hon skulle presentera sig så drog hon världens djupaste suck som om jag ringde henne mitt i lunchrasten. Sen var allt så omöjligt när jag ifrågasatte henne. Gu va jobbiga människor det finns. Om man har ett jobb inom telefonvärlden eller hur man nu vill uttrycka sig så skall jag ju minst sagt vara trevlig, men det kanske inte står med i avtalen nu för tiden!
Imorgon så tror jag att mitt gyllende brev kommer hem till mig! :D
Skall bli så intressant att få läsa vad som står i det! :)
Ikväll är det faktiskt bara att slappa och vänta in kvällen som den kommer.
Känner mig helt slut eftersom jag har legat sjuk sen i onsdags. Känner mig inte riktigt hundra men det är ingen fara med det. Mycket beror på blåsan som har kommit tillbaka i munnen, har stor lust att bara hugga av huvudet ibland på grund av den! Sen är förkylningen kvar. Men jag hoppas att den kan försvinna så man kan sluta snora på lektionerna. Idag glömde jag mitt nässpray och det gav ju sina konsikvenser! Skämmdes som ett djur verkligen, vissa var högre än andra, ibland trodde jag att det var min hjärna som var på väg ner från näsan som man fick dra upp igen! Usch inget trevligt ämne tycker jag. Men av detta så har vi lärt oss att packa väskan man skall ha med sig till skolan innan och tveka inte på att gå tillbaka om du bara är i porten!
Trevligheter ja! Ikväll skall jag laga till tacos för mig själv i min ensamhet! Det kommer bli sjukt gott!
Vi kan ta in en fråga i det hela. Berätta för mig vad just du brukar använda dig av för någonting när du skall äta tacos, grönsöker och så.
Sen kan vi se i en omröstning bara för kul.
Sen är det bra på tv:n ikväll med. Bara för det var jag nu tvungen att kolla upp detta i tvtablån
Så nu skall jag nog snart börja fräsa på maten! Ha det bra under tiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0