Morgondamp?


Sitter nu och bara irriterar mig på precis allting!
För det första för att mitt internet la av igår men nu har det tydligen lyckats fungera men det är ju bara en tidsfråga!
Sen för jag kollade lite på körkortsteorin och stortorskade vilket gör mig mer irriterad över hur jävla kass jag egentligen är! Sen för varje person man pratar med skall ALLTID nämna det där jävla körkortet och om hur dom gör och hur det går för dom och att jag skall ta tag i det och ditta och dattan! Sen inte nog med det så skall vi ha teoriprov på tisdag inom idrotten och då tycker min lärare att jag skall sitta och läsa en bok på tio sidor med världens minsta text och det skall jag komma ihåg till på tisdag. Just nu så orkar jag ingenting, blir bara irriterad, vafan är det för mening. Spelar ju ingen roll om någon ens bara sitter och läser högt för en för man bryr sig inte.. Det är ingen idé att ens tänka på skiten just nu., Jag känner bara att det där jävla provet får gå som det går. Orkar faktiskt inte bry mig om det.
Bara en sådan liten sak som det där jävla horkörkortet kan verkligen förstöra ens dag, och känner inte lust för någonting alls denna veckan.
Tankarna just nu så har jag stor lust att bara slå sönder tangentbordet och knäcka och kasta ut skiten! Bredbandet kan ju få en biljett han med!
Jävla piss söndag som kan dra åt helvete!
Skall man sitta och läsa en bok på tio sidor som kommer ta mig över en timme.
Läser man körkortsboken så tar liksom en sida en kvart! Sen kommer man inte ens ihåg någonting om vad som står i den där jävla boksatan! Tacksamt. Alla säger att det är så jävla lätt och allt. Sure Just do It by yourself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0