Mys pys!

Godkväll!
Ikväll har jag varit och ätit med Ann borta på Etage. Det var jätte mysigt men gu vad maten var stark. Jag trodde jag skulle börja brinna i halsen. Men det gick ner och jag uppskattade det jätte mycket så tack för det Ann!
Kon nyss hem från Johanna och Jossan. Ikväll var det mycket bus med Albin!
Knappt så han ville sova, men efter ett tag så :)
Jag och Johanna låg ute i soffan och kollade på plastikturisterna eller vad det nu hette.
Sen började nästan ögonen sjunka ihop. Eller nja, mest att klockan började bli så mycket.
Fick veta idag att min "morfar" blivit jätte dålig. Så han ligger på karolinska, och jag hoppas verkligen att det går bra för han nu. Känner inte att jag orkar mer nu!
Nu ikväll blir det banan och te med BigBrother och sedan blir det faktiskt sängen för min del! :)
Så drygt att det börjar så sent.
Idag har jag omformaterat min dator till Windows Xp och vet ni vad?
Mitt ljud fungerar inte och jag måste ha Internet sladd genom hela rummet igen! Skit jobbigt!!
Så i morgon så tänkte jag först att jag verkligen kommer gå i taket, men sen kom jag på det!! Jag har ju en dator till! Så där skall det dunkas Spotify! :D
Jag har också fortfarande kvar min blåsa i munnen, och nu börjar jag nästan bli irriterad på den, det känns så här i efterhand att man typ har börjat lärt sig att leva med det, men det skall man absolut inte göra!
När det kommer försvinna nu så skall jag minsan se när den kommer tillbaka och om den gör det igen då får jag krupp! Då är det något fel!
Men nu kokar te vattnet och sängen kallar på att bli tillbäddad. Måste få en klok sömn i natt, var så himmla trött i morse. Ville inte alls gå upp när klockan ringde. Ändå hade jag sovmorgon!
Godnatt på er där ute! Hoppas ni får en bra nattsömn för det skall jag försöka införskaffa mig!









Kommentarer
Postat av: samanta

de är inte bra att vi är ifrån varandra sååååå länge! :'( <3

2011-04-13 @ 13:25:13
URL: http://oolydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0