Påsklov!

Hallå.
Sitter hemma hos mamma och pappa med Emma i soffan och gör absolut ingenting.
Dom två senaste dagarna så har jag sixat lite för pappa och mamma. Jag har oljat in altanen, hamocken, och hela framsidan och mammas blommkruka :D Men jeeflar  vilken solbränna.
Igår när jag och mamma var på spinning så hade jag en sån fet huudverk så jag drog ner huvudet men fortsatte trampa och då kom ledaren fram och undrade hur det var med mig. Och det kan jag meddela att det var jätte pinsamt. Men sure, det är en detl av det dom är till för.
Men idag blir det en skön och solig dag med mig och Emma plingplong! :)
Haha, kanske kan testa lite sjukvård på Emma nu, det blir att tvätta och lägga om sår :P haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0