Piss måndag!

Hallå!
Vaknade i morse av mig själv typ vid 8. Inte bra så ringde Johanna och meddelade så hon kunde säga det till läraren. Somnade som ett barn till barnen i bullerbyn. Men när jag snackade med min lärare så verkade det verkligen inte som om jag hade missat någonting!
Sen var det svenska, det var ju mest genomgång över hur jag skall göra min muntliga presentation. Känns som om jag ändå har kontroll över den, men jag lovar er ingenting. Jag skall tydligen göra den tillsammans med Johanna, Eller inte göra men asså man skall tydligern ha med sig en sak eller visa och så och eftersom vi har inom samma område så är det bra om vi gör tillsammans så slipper man gå fram och tillbaka hela tiden mellan dom olika husen.
Sen på matten så gick det faktiskt bra. Gjorde 23 tal, inte för att det är det som räknas utan hur mycket man lärde sig, men jag kände verkligen att det gick bra och det gick in i huvudet, men frågan är hur det kommer bli i morgon då man har glömt allting :P haha nejdå.
Sen på engelskan igen som vi har en halvtimmes så var det ingenting alls faktiskt. Satt och skulle hitta ord, det var jätte svårt orden bara flyter ihop, och det tror hon att man skall lära sig på och en massa. Rätt kul och se hur folk tänker och tror. Speciellt lärare. Hahaha!!
Sen var det hemfärd och nu sitter jag och bara känner mig så sjukt jävla irriterad på precis allting! Hoppas ingen skall komma och förstöra ens dag mer än vad det redan är!
I morogn är det utvecklingssamtal.
Orka... Vene, har mina misstankar om vad hon kan säga om en men men...
Det man inte vet skall man inte ha några fördomar om eller så.
I morgon skall hon sättas på plats om hon inte kan bete sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0