upp och ner, ner och upp

Hejsan!
Idag har det varit jävligt dålig uppdatering på bloggen. Tror jag valde att ta tag i bloggen på nytt i fel tidpunkt!
Idag på omvårdnaden så hade vi sjukt roligt. Känns som om man blir mer och mer nära varandra än kanske för en månad sen. Klart man fick saker gjorda också. På eftermiddagen så hade Maja ingenting att göra så hon började leka med kladd och bara för jag gjorde Blue man group så skulle hon också göra en gubbe men det blev inte så bra. Benet såg ut som en snopp. Så hon döpte han till Snopp-Erik. Och nu har han flyttat in i mitt skåp, övergiven liten stackare. :) Sen när jag väl kom hem så hade mitt brev kommit men vad stog det? Hmm.. Det löste sig TYP i vilket fall. Vonna kom hem till mig så blev det te och som massa prat :)
Tvättstugan, träffade X, inte allt trevligt. OGILLAS!
Så har jag lagat mat idag, spagetti och köttfärssås som man fick till matlåda med :D
Nu har jag varit och hämtat tvätten och väntar bara på att Vonna skall komma hit så skall vi ut och gå och sedan posta ett brev! :)

I kväll så skall jag ta mig i kragen och sen blir det till att gå upp till praktiken med! Så som jag mår nu så är det bra men det är också ingenting som man bestämmer eller väljer. Men det skall bli skönt att komma iväg lite med :)
Och då kommer jag kanske få mitt schema inför sommaren!! :):) Mee Like! :D



Bild på Snopp-Erik.
Japp, jag vet vi har inget större liv på OP! :) Men vi gillarT

Sen har jag också städat idag med, det får vi ju inte glömma. Plus att mitt internet kommer och går när det vill så är väl bra om jag drar iväg detta inlägget. Men om ni inte hör mer av mig ikväll så kontakta mitt bredband och be det funka så  :)

Ha det gött!

7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0