Skolan med prov och skakiga ben!

Tjenare på er alla!
Sitter i skolan och muppar mig med Johanna, Simon, Anna och Philip! :)
Hade prov idag på idrotten, tror att det gick ganska bra. Kan inte göra mer är mitt bästa.
Så fick vi sluta från idrotten när vi var klara och det var bara 7 frågor på hela provet.
Så vi ringde läraren och undrade om vi kunde få gå med men ICKE! Vi fick börja en timme tidigare och då alltså sluta mycket tidigare också! :)
Matten idag var också rätt okej, fick lite gjort och i slutet så skulle vi sitta och vänta på Jossan som också skulle med och äta med oss för hon var själv så pratade vi lite med vår mattelärare och det känndes som om han började förstå mig bättre men tyvärr känndes det inte så speciellt rolit när han satt och pratade med mig när det var fler folk inne i klassrummet.  Men vad skall man göra då.. tror det kommer bli lite bättre nu! :)

Nu är det det sista på svenskan som skall göras! :)

Ha det bra alla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0