Påsk påsk påsk!

Hajdiie!
Sitter uppe och lyssnar på Volbeat på högsta nästan. Känner mig så jävla måttligt irriterad.
Detta riktat till mamma. Orkar inte skriva ner vad men hugg hugg och sen lite gaffel i mellan. Prutt på dig säger jag och just nu ger dig fingert. Vilket kommer gå över snart så då blir det kramar och pussar.
Var ute och gick 3,5 med mamma och pappa förut idag. Pappa sa att förr så fick man alltid vänta på mig när jag skulle med och gå för jag alltid gick ministeg. Idag sa han att det var svårt att hinna med mitt tempo. Så först gick jag sen pappa och sen mamma, men pappa la sig ganska fort från mitt medelpass :P
Kan ju säga att det var sjukt svettigt. Och hade jag vetat att jag skulle gå "själv" så hade jag pluggat i hörlurarna. Men sånt kan man inte allltid förutspå. Juste tror jag glömt att skriva detta!!
På Tisdag så skall jag på min första teorikurs. Hanna + läsning = </3
Så nu känns det som om man börjar närma sig det slutliga datumet kanske :P?



Haha länge leve paint?!

Om kanske en timme så kommer farmor och hämtar mig så skall jag med ut till dom. Vet inte vad jag skall göra men det blir lite annat så slipper jag vara här hemma hela tiden, då kommer jag nog gå i taket snart!
Får se senare vad som händer med saker och ting, kanske skall fråga pappa om man kan köra från farmor och farfar då så man får lite att göra! Senare mot kvällen kanske det blir mölki! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0