Helg igen! :)

Hejsan bloggen!
Sitter hemma i soffan och bara tar det lugnt! :)
Igår fick jag hem mina kläder som jag beställt!







En sådan tröja, fast en starkrosa/vit. Fanns dock inte på deras hemsida längre.


Och en sådan jeansjacka. Men den var för stor och när jag såg på sidan så fanns det inte i denna färgen så det blir nog en ljus för min del då.

Den ljusa som då ser ut så här!
Det spelar egentligen ingen roll, men den är sjukt snygg och naajs.

Itorsdags fick jag mitt schema inför sommaren. Det ser jätte bra ut. Eftersom jag är resush så kan jag få mer tider än vad som står på schemat! :)
Varit vid skatteverket och fixat en a-skattsedel som jag skulle ha. Lämnat in pappret på Nordea och sen hälmat tillbaka den mörka jeansjackan.

Asså allting känns så jävka bra.
Teorin rullar på. Sen skall jag på möte en 13 maj. Kanske inte den bästa tiden just den dagen, men vet inte riktigt hur jag skall göra. Mötet är viktigt för mig. Skall ringa mrs C.J på måndag och se om det kanske finns en annan tid. Och på torsdag så skall jag och mamma gå på Mia Törnblom. Det kommer bli skit naajs!

Plus att jag har fixat svenskan nu så nu skall jag bara dra tummen ur arslet och se om det blir några bilder till eller någonting.
Detta blir skit naajs.
Valborg idag med, om jag har fattat det hela rätt. :)
Kanske skall va med Marion ikväll. Det får jag se, dagen har precis bara börjat :)





Kommentarer
Postat av: Marion

Äckligt snygg jeansjacka var det kompis! :)

2011-04-30 @ 11:16:42
Postat av: Hanna

Ja visst är den älskling. Hoppas det går som det skall nu bara med storlekarna och så. Haha, jäklar mamma :P

2011-04-30 @ 16:30:59
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0