Piss lördag :)

Hejsan bloggen!
Just nu så sitter jag nere på boendet och klottrar i deras tidning :D
Haha, inget liv alls! Nej men mitt internet funkar typ inte och då får man utnyttja situationerna! :)
Ikväll blev det hemma gjord potatismos med faukorv i ugn, jätte gott, men tyvärr så råkade jag hälla i för mycket mjölk så den blev rätt lös, men vafan, det skulle bara ner i magen med :D
Som sagt är på Gråbo ikväll, eftersom mamma och pappa är iväg på popgiss.
Jag tror verkligen att jag börjar bli gammal nu! Idag var jag tvungen att sätta en klocka för att jag skulle vakna när jag skulle "vila" slocknade med en gång och sov som en stock!
Men skönt var det så hoppas man somnar klokt igen senare ikväll. Håller på och försöker få hem lite filmer som jag kan ha senare :)

Hoppas också att jag kan komma och bli lite friskare nu också, börjar bli trött på detta nu!
Nu skall jag dra vidare och kanske kolla lite filmer i lägenheten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0