Körkoooort!

Hallå där på er alla läsarna!
Eller hur Hanna är duktig!? NOOT!!
Har ju inte haft ett klokt internet hemma hos mamma och pappa och sen när jag väl skulle skriva så har jag vart sjuk och hur kul är det och skriva sjuk?

denna sommaren har man verkligen kastats in i vuxenlivet med en spark i röven. Någonting som kan vara både bra och både någonting dåligt, jag ser det hela som 50/50, men det känns helt okej i dagsläget!

I förrgår så blev det körkort för min del! Fyfan va gött det var. Så tack för nycklarna pappa, eller vad säger man :P?
Mrion klarade också sitt körkort! Duktiga lilla flicka!
Sen på kvällen så firade vi min farmor som fyllde 70 :)

Har inte vart någe mer. I natt så sov Johan och Andreas här. Kul att ha två fina pojkar som snarkar i var sitt öra -_-
Så i natt tror jag att jag sov två timmar, MAX. Sen somnade jag om vid nio och sov i kanske två timmar till, så idag känner jag mig inte riktigt naaaaijs! I morgon blir det till jobbet! skall bli riktigt kul faktiskt. I morgon och tisdag kvar. Sen är det... SOMMARLOV! ;D

Nu skall jag bara slappa lite och sen tror jag att jag skall beje mig hem till mamma och pappa :)

Detta blir kanoners, nu vet ni att jag lever! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0