snart så!

hallå!
Sitter på Gråbo, håller på och städar lite inför skolan börjar. Dock inte det roligaste men vafan skall man göra då?
Har puttsat alla fönstrarna vilket var jäkligt behövligt! och sen bara lite små plock. Man blir alltid så jävla varm, andledning till att man kanske inte gillar att städa? :D

Skall bli skönt när skolan börjar, komma in i rutinerna och träffa dom andra i klassen.
Igår kom Josefine, Johanna och Albin in till stan igen efter en låång sommar. Känns skönt, nu är allt som det brukar vara!

Satt och såg vilka som fyller år på facebook och kom på att jag fyller år om tre dagar :O Dessutom 46 år kvar till pension. Det skall bli skönt, haha!
Förra året var det ett jävla liv på en när man skulle fylla år, nu känns det liksom som va vadå fyller jag redan år?
Tror det kan bero på att man bara fyller 19 år? Skit tråkig ålder, men den skall ju också fyllas!

Det drygaste är nog att man inte vet vad man önskar sig, känns som om man har allting, men man vill ändå inte ha pengar eller mjuka saker, det är tråååkigt!

På fredag åker Emma också, kommer bli skönt men ändå jätte tråkigt, vi har ju våra stunder vi också!
Men det kommer ju bli skönt på det sättet att då kan man dra upp till stockholm och rensa affärerna och ha någonstans att ta vägen sen :)
Tror också att jag skall hinna med att åka ut till Classe och Lotta innan torsdag och kanske äta middag med dom. Träffa mina fina vovvsingar och njuta av slutet på sommaren! Känns som en rätt bra plan nu innan skolan börjar!
Detta blir suuuper!
Tror jag skall fortsätta plocka lite kanske och sen se vad som händer! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0