Synd man inte var mattematiker!

Hallå, nu känns det som om det är på tiden att dra iväg ett inlägg. Nu är det mer än en månad sen. Det är mycket som händer just nu. Skall ju hinna med alla mina jäkla prov i matten och dessutom flytta alla sakerna i lägenheten. Lägenheten kommer dock i andra hand. Haft rätt mycket med prov i skolan med så egentligen har man inte haft tid att sitta vid datorn alls, och när man ens har gjort det och kanske slängt en lös tanke på bloggen så kommer man inte heller på vad man skall skriva :P - Just nu så sitter jag med Johanna på omvårdnaden och ja, hon pluggar och jag hjälper henne lite. Skall försöka ta tummen ur röven och börja jobba jag med. I morgon så fick jag beskedet om att jag inte skulle behöva gå på min praktik eftersom jag har ett fett matteprov på fredag så jag skall vara hemma och plugga med det. Jag fick dock fråga, kommer du att använda tiden för att plugga? Eeh jo!? Känner att jag behöver varenda sekund till den där jäkla matten. Sitter bara och håller tummarna och inbillar mig ett G i betyg bara för att inte trycka ner mina tankar om mig själv. Hoppas verkligen. Snart kommer Emma hem med. Skall bli kul att få träffa henne igen, min lilla minipjuk! Nu blir det rast och sen så skall jag ta och plugga! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0