Alla hjärtans dag!

Så här har ni mig igen!
En trött och irriterad tjej! Ögonen bara faller mer och mer sen så irriterad över min smärta i munnen!
Kommit fram till att det typ är en blåsa!
Jätte irriterande. Sen så krånglar mitt bredband så jag ringde och verkligen skällde ut comhem, och faktum med att det kändes mycket bättre, samt när man fick avsluta samtalet med att hota att säga upp sig :D
Först googlade jag fram att det kunde vara en varknöl som man kunde ta hål på själv! Jo Hanna med en kanyl i munnen! Men förstod ganska fort att det inte är någon ideé. Sen googlade jag mig fram till att det var en Afte. Och som jag grät när jag åt mat! Smärta!
Men nu har jag i alla fall kommit under funn med vad det kan vara för någonting!
Idag får man köpa sina egna blommor! Vem fan bryr sig:P
Fick en av mamma redan igår :)
Sen eftersom det är alla hjärtanas dag så kommer dessa bilder upp med
Måste ju också meddela att jag införskaffat mig en sådan sten!
AMETIST

För: Harmoni, baland, meditation, kärlek & beskydd
Mot: Ilska, rädsla, ängslan, smärta, raseri, otålighet, mardrömmar, sömnlöshet och alla former av beroende.
så nu hoppas jag detta kan ge mig lite tur, smärta kan vi ju stryka ett sträck över med en gång med tanke på min kind!
Jaja, nu skall jag se om jag kan få i mig någonting att dricka! Fortsatt glad alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0