Gotland runt!

Go kväll på er alla läsare.
Ikväll har Hanna banne mig varit duktig! :) Eller jaa.. hade ju inte vart dukgit om jag inte fick damp på allting!
Men vi kommer till det!
Idag har jag och pappa gjort körkorts teori men nej vi lyckades inte... men det gör ingenting :D Sen läste jag någon sida i boken.. skit tråkigt... men behövligt antar jag... Sen åkte vi ut och körde ett tag.. och jag kom på att jag aldrig skall köra på en parkering! Satan va folk kör där! Eller så är det jag som inte hade koll på det... men det höll på att bli en krock mellan mig och en kärring. Sen åker vi mot gråbo och då skall en jävla gubbe ligga mig i röven och så duttade jag till på bromsen så han skulle fatta lite men icke! Jävla pussy!
Men jag känner att det gick rätt bra ändå :)
Sen satte jag mig med datorn och flyttade över allting från datorn till min extern hårddisk och slängde lite.. typ 21,2 gb musik... sjukt.. man använder sig av spotify numera!
Sen kollade Charlotte upp vad den älskade låten hette.. haha vill inte påstå att den är bra men det handlar bara om i början.. haha
Men jaja, nu kommer vi till det duktiga.. Jag skulle bränna över alla mina systembilder på skivor så dom inte skulle försvinna fall min dator skulle tänka sig att lägga sig på rygg med angenterna i vädret.. rent av dööö!
Men det ville inte jag tror jag höll på en minst två timmar så fick damp så var ute och gick i en timme faktiskt!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0