Gotlands kommun

Hallå!
Sitter i skolan nu och har svenska lektion. Vi skall sitta i datasalen och skriva om en novell. jätte tråkigt om du frågar mig. Först så har datorn som jag sitter vid inget spotify så började med att fixa det. Sen så visar det sig att det typ är något fel med ljudkortet för det är bara en hörlur som funkar. Vilket är jävligt irriterande eftersom man också vill lyssna på spotify! Sen är mitt arbete hemma och min lärare vet att jag kan inte komma till skott om jag skall sitta och skriva här så det blir till att skriva hemma och nu blir det spotify och blogg samt facebook och king :)
Kan inte säga annat än Gotlands Kommun eftersom deras datorer bara går sönder hela tiden!
Men det funkar det med. Gu va skönt man har sovit i natt men ändå var man jätte trött. Idag måste man dra fram snabeldraken eftersom min farbror kanske dyker upp. Lägenheten kan ju inte se ut som en kompost när det kommer främmande för första gången. Så det blir nog bra.. frågan är om man verkligen kommer orka allting.
Men nu blir det king och så! Kanske skriver mer senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0