Hallå!

Hejsan, nu känns det nästan som om bloggen börjar bli dammig!? nej så får det ju inte gå till! Det är så mycket nu man hinner verkligen inte med må jag säga!
Man skall hinna med skolan, läxor, praktik, tvätta och städa och kunna röra på fläsket men ändå ha fritid och va med kompisar, plus matlåda. haha
Nej men nu kom jag precis hem efter 40 minuters stavgång! Sen skall jag nog börja med maten alldeles straxt och sen städa sen blir det fia med ottilia på nätet :) Sen sängen faktiskt. Börjar tidigt i morgon och sen skall jag gå kvar en timme för mamma skall hämta mig och sen bär det faktiskt av för spinning och sen sen och sova haha typ nej men nu är det mycket sen skall jag träna på fredag också, och sen kanske det blir fest på fredag eller lördag, men det skall vi ju hinna med!
Duktig denna veckan tränat eller rört på döfläsket måndag sen vila på tisdag men det va mycket spring då med med tvätten och handel och så se onsdag stavgång, torsdag spinning, fredag gympa!  Jävla va man ligger i :)
sen möte på fredag, men det känns som om man kommer in på banan nu, Det är mycket som går upp och ner i en nu men jag håller tummarna på allting, fick besked idag om att man kanske kunde få jobba på praktiken i sommar, men det återstår och se nu som sagt men nu skall jag glida vidare och spöa skiten ur Philip sen maat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat med motion denna vecka.

2011-02-02 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0