Jag lever!

Hejsan, jag tänkte mest bara slänga iväg ett inlägg nu när jag sitter vid den sköna datorn :P Eller ja, hur sitter jag egentligen? Min bärbara dator är framför min stationära. Jag hatar detta openoffice som jag har i min stationära dator. Länge leve word, men hur fan skall man kunna skaffa ett MW utan att behöva få betala tretusen!
Praktiken idag var chill. Satt och skrev lite om min uppgift jag har som skall vara inne om hmm.. låt se tror det var två veckor sen, och jag är den enda i hela klassen som har lyckats fått den bara för att dom andra nyligen börjat på sina praktikplatser och måste fokosera på att lära känna dom andra och så. Jätte drygt tycker jag, jag har också en novell som jag måste skriva klart, men jag känner att jag skrev nästan en hel A4 igår och jag behöver liksom inte fortsätta idag, utan det kan gå någon dag nu så tankarna kan få landa och komma med nya råd.
I morgon så fortsätter vi med praktik från 7 till 16. rätt jobbigt där på slutet sen lär man väl stupa med en gång?
Skall va med Vonna i morgon med :) Vi skall ligga och kolla på film och bara liksom just chilling in the hood.
Sitter hela tiden och funderar på när man skall ta och börja med körkortet! Ibland så känner man nästan ångest över det och andra dagar så bryr man sig inte alls, tankarna går igenom en. Jag tar mig bra på cykel, andra dagen Åhh jag behöver körkort. Men då går man halva vägen! Jag tar körkortet men använder bara det och kör bil när jag känner så! :P haha Nu skall jag dra i mig lite vanilj yoghurt! :) Sen blir det det lilla som är kvar på livet på BB sen är det dags för Efterlyst sen stupa i sängen! Vafan annars liksom haha skall upp senast klockan 6 i morgon.
Känner att det som kallas för boende börjar spåra ut snart. känner ingenting alls! Skönt att Vonna kommer i morgon så jag kan få prata ut mig lite med henne!
Jävla attityd! Sånt tål inte jag!
Nej nu blir det köket!
Puss på er







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0