Kärlek?

Hej!
Sitter i skolan nu som vanligt.. känner bara mig allmänt nere på grund av en dator som man har hemma som inte alls vill som jag vill just nu,  Så har fått låna en skiva av Lena idag så jag skall försöka att klara av detta själv idag. Jag får se hur detta går annars får jag nog ringa in Hampus! Detta kan sluta hur som faktiskt. Sen om jag förstår det rätt så skall Johanna och Albin följa med mig hem en stund eller så. Ingen aning, men det spelar faktiskt ingen roll :) Alltid kul med lite sällskap :) Eftersom min svenska uppsats är hemma på min bärbara dator så kollar lite :)
Annars blir det nog en slappo dag eftersom jag egentligen skulle ut och gå med Vonna men hon är typ kräksjuk eller så. Först skall jag få igång min dator och sen kan man börja fundera på om jag skall ut och gå stavar :)





Vet jag att min dator mår bra så mår jag också bra!
Men mår han inte bra så gör jag det nite heller!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0