Lödrag :)

Hejsan!
Sitter hemma hos mamma och pappa. skippade festen igår. Så jag och mamma och pappa drog och kollade på hockey istället, rätt kul faktiskt :)
Sen åkte vi hem till Julle och satt och snackade och jag var sjukt trött så trodde jag skulle dö :P
Idag har jag åkt ner på stan med mamma och så handlade jag fett med nya kläder! :) Det kan man behöva ibland, och också så var det kul! Hittade ett par Jeans, tjocktröja, trosor, bh, två tröjor och sen en blus eller vad man nu skall kalla det för. Sen nu så blir det att spela lite på king så jag kan komma över min linje, och sen skall jag nog kolla lite melodifestivalen med mamma och pappa :)
Jobbigt nog så har jag jätte ont inne i munnen också! Så pain på det!

Ibland börjar jag nästan tröttna på detta! Folk som domer hit och dit, kan inte lyfta ett finger själv... Sånt orkar jag inte och sen tror jag nog att det kanske kan vara lite känsligt på måndag? vem vet? Jag orkar inte bry mig, jag är där för ja måste gå min utbildning...
Aja, bryr mig inte, helt oskyldig... Men nu är det  De okända som gäller :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0