Nu är det fan inte roligt längre!

Hej på er alla läsare!
Sitter i min ensamhet och tänker på hur livet hade varit om... ja kommer inte på någonting, och kan säga att meningen inte stämmer med någonting:P haha kändes bara bra att få skrämma upp er lite, eller hur ni nu vill tolka den!
Gympa idag, riktigt roligt, man kände verkligen hur man presterade eller hur man nu säger. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig! :) Sen blav jag jätte trött och frös som fan. Otroligt för att heta Hanna! Svettmapaketet nummer två? Men egentligen ett bara att en M har snott min siffra :P
Kom hem och spelade lite fia med knff med Ottilia, bokade också av mitt spinning pass som ja skulle vart på idag vid halv 7. Men skit samma back to Fia!
Spöade Ottilia hela tiden! Skit kul, sen skall ja spöa henne ikväll igen :)
Skall snart börja dra igång med maten, vad sägs om ris och skinka? Det låter inte så dumt det nej :D
Det där 08 numret ringde mig igen och enna gången så sa dom någonting i telefonen också... men dom är riktigt jävla jobbiga asså... dom skall ta bort de som jag har bara för att dom skall tjäna mer väl eller någonting inte vet jag men det är jätte jobbigt, börjar hata dom snart lika mycket som elgiganten!
Nu kommer onda bilder, varning för känsliga tittare!
Kollade Emmas blogg om att hon blivit av med sin kamea, jätte tråkigt, men fyfan ja hade vart livrädd, skulle inte palla sova där precis! Nog om detta skall vi gå över till min rubrik idag? Det tycker jag!
Fan saknar Emma sjukt jävla mycket nu, mamma sa att det är yp 5-6 veckor kvar till innan jag får träffa henne! känns som om man skall få Krulle abstinens!!!
Så därför Emma så har jag gjort en bild tillängnad till dig bara!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Naa va gullig du ar! Alskar dig <3

2011-02-09 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0