Nu mår jag bra!

Hej alla läsare.
Nu sitter en glad Hanna hemma vid sin underbara dator som vill leva! :D
Fick som sagt låna en skiva av Philip. Men det jobbiga är att allting är på engelska, men vem vet... det kanske är bra i längden så man kan få lite kunskap i huvudet :P
Idag efter skolan så gick jag och Johanna och hämtade Albin, han var lite svidig om man säger så men efter ett tag så gick planerna som planerat. Johanna sa att han lärde sig ett nytt ord "pling" för jag höll på med min ringklocka.  Sen när vi kom hem så blev det mellis och det satt fint i magen det. Så vad det dags för underhållning och ja det var helt okej, Fick massa fina bilder på Nibla också. :) Så det var jätte trevligt, vid kanske 5 tiden så låg vi alla tre som små barn och kollade på barnprogram och hu va trätta vi blev men jag tror dock att albin fick mer energi:P Sen gick dom hem och jag började med min dator och allt är som det skall nu förutom att allting är på engelska.  Sen kvällsmat.. Har inte hunnit men nu har man fått i sig och nu skall jag ta en varm kopp te och bara ta det lugnt och slappna av.
Börjar inte fören klockan 13:00 i morgon. Så det är inga problem :)
På tal om det så måste jag skicka ett sms till min kära mamma nu så Hej på er.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0