Skolan!

Tja på er alla läsare!
Sitter i skolan och har egentligen svenska.. men skit drygt!
Hur fan skall jag kunna komma på en novell även om jag har massa hjälpmedel så står det helt stilla i huvudet ändå! Visst Facebook är dock kanske inte det bästa men vafan!
Har fortfarande as ont i munnen idag.. och sen är det god mad i skolan för en gångs skull och då skall min jefla mun påvärka allting! PUNG!
Sen sov man som en jaa.. jag vet inte vad.. sov inte alls bra. Sen när man kom till skolan så skulle man sitta och lyssna på en lärare som stod och snackade om as hela tiden och massa andra funktionsnedsättnignar.
I eftermiddag blir det redovisning och aah.. orkar inte.. skall det vara så här mycket i huvudet som man skall fokosera på när man går på gymnasiumet. Men men
Men nu är det lunch måste gå, Puss på alla hjärtanas dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0