Sömnlösa nätter!

Sömnlösa nätter! visst skall man få sånna med, men det är så jävla jobbigt! Gick och la mig efter Wallander, och okej jag kanske inte ansträngt mig till 100% men ligga och vrida och vända sig och sen blir det varmt ju! Och inte nog med det så blir jag hungrig också. Och bara för att man blir hungrig så ligger man och tänker på mat! I det godaste!
Ikväll så var jag på spinning med mamma! Riktigt jobbigt och än en gång så fick jag svårigheter med att andas när jag verkligen kör! Jätte tråkigt faktiskt! Men skönt sen när man kom hem :) Men shiit vad fisig jag var! Mamma skratade åt mig på vägen hem. Men kan inte skylla på någon annan än henne som proppar så mycket lök i maten :P
Sen var det solsidan och time out och sen då wallander! En fullbokad kväll. Sen kollade jag och pappa igenom ett körkortsteori och haha ja du vi blev kuggade! Vi fick 48... Bättre har man fått!!!
Men i morgon så blir det faktiskt körkortsteori på förmiddagen och sen körning på eftermiddagen! :) Det kan nog funka! Nu börjatr ögonen säcka ihop mer och mer. Skönt, men fan hungrig! Jag har ett stort problem!
Åh blir så irriterad på mig själv när jag inte kan sova! klockan är fan 01:51! Nej måste slänga ihop locket nu!
Måste bara tillägga att jag pratade med Emma via skype idag och sen vart ute och gått med stavar :) Duktig tjej idag! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0