Söndags chill

Hej på er!
Något utvilad efter en slappohelg! Känns som om den verkligen behövdes. Men dålig sömn i natt men kanske kan sova något bättre ikväll då :) Hittade en ny tröja som jag skall försöka införskaffa mig nästa vecka :)
Sen har jag och mamma kollat sommarkläder och kan ju medge att jag inte använt något av mina sommarkläder på ja kanske två eller tre år och nu var det inte mycket som passade. Fick lämna bort mina trekvarts jeans till mamma men jag sa att hon fick gottgöra mig istället :P Men sen mina sommarkläder i lägenheten är för stora så ja det är inte lätt när man ligger i mitten. Kollade på melodifestivalen igår med mamma och spelade Skipbo! :) Det gillas :D Pappa har lovat att köra fia med knuff med mig idag men vi får se just nu är det skidor för hans del. Införskaffat mig en ny parfym, mumma och sen lite toffsar.. eller ja denna gångn så ble det braiga toffsar! :) Idag skall jag kanske ut till min kusin som blir tvåsiffrig :D Alltså 10 år :) Sen blir det nog handla och lite sånt sen är det faktiskt solsidan ikväll och sen Beck! :D Och på köpet så blir det en övningskörning med pappa! :) Men nu.. Eftersom Ottilia gillar min ärlighet så känner jag att jag bjuder på den nu för jag måste gå och skita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0