Sportlov

Hej!
Sitter hemma hos mamma och pappa!
Skönt att man har lov nu! Eller ja det börjar på måndag.. men ändå! :P
Faktiskt inte så mycket inplanerat mer än att jag har läxor att göra och sen skall jag åka ut till min farmor och farfar på Tisdag :) Skall bli kul att få träffa om igen.  Sen får man se hur mycket man har tid att träffa dom andra.. Men det måste man ju kunna. Sen måste jag åka in till Alskog :) Och se vad man kan hitta på! :)
I morgon så skall jag ut och brumma på vägarna så håll er inne aäger jag bara :P!
Åh måste bara säga att jag har en finne på näsan som gör jätte ont och den syns  inte! SMÄRTA!
Träffade Mathias igår.. kul att få snacka lite skit med han.. det var dock länge sedan. :)
Igår var det musik lyssning med mamma och pappa eller jaa.. mest pappa kul :) Gamla gooingar :)
Men nu blir det tv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0