Svett!

Hejsan, sitter på gråbo och luktar svett men vad mer kan man begära av mig!? Det är söndag!
Jag har övningskört idag.. inte riktigt nöjd plus att jag råkade sparka sönder skyddet till högtalaren så pappa blev nog inte så glad. Sen till alla er som är lika tröga som jag. Så annonsbladet är inte reklam och det skall ner i brevlådan oavsätt! Fast inte om du inte har en brevlåda. Och Ett tips så bör man inte skriva kränkningar till brevbärarna som jag gjorde. Men Jag visste inte bättre. Men nu vet jag. Och jag tycker faktiskt att V borde ha hejdat mig. Men men man lär sig något nytt hela tiden. så Nu sitter det en fin lapp där som det står " Ingen reklam tack :) "
Allt av mig just nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0