Awesome!

Hallå!
Sitter hemma hos mamma och pappa och kollar på ngot skit på tv:n, inte för jag riktigt kollar men men. Igår vad jag med Marion ute i vall. Jätte mysigt, kändes verkligen att vi behövde ses och hitta på någonting. Så skall vi troligtvis ses på måndag eller tisdag, men det mäsks ju. :)
Riktigt kasst väder ute idag, men hoppas att det töar bort nu så man kan börja ta sig mycket bättre!
Skall iväg till farmor och frfar och äta kvällsmat sen vid 5 tiden sen åker jag hem till Gråbo och sen hoppas jag på att få åka och handla. Sen börjar Solsidan ikväll också så jag skall bänkra tv:n. Samt försöka få alla kanalerna att funka på min nya tv. Annars får man väl bara koppla in den till datorn och sen se via internet, men det suger man skall kunna se tv när man köpt en :P
Mitt öga har blivit mycket bättre efter salvan som jag fick efter lärakbesöket Så tror inte jag behöver skämmas ihjäl i morgon, men det står att man skall använda den två dagar efter man fått bort den så jag lär få kladda med den i skolan också, tyvärr. Sen  praktik på onsdag. Det skall bli kul att komma dit och vara inom omvårdnad. Skulle egentligen i Fredags men som sagt ögat. Nu skall jag fortsätta spela inom mitt spelberoende! King.com :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0