Ett kapitel för sig med andra ord!

Hallå på er!
Kom hem från skolan för ett tag sen, jätte jobbigt när det snöar.
Idag fick man damp på matten, ingen aning varför men det finns lite jag måste snacka med läraren om för hans egen säkerhet eller hur man nu skall uttrycka sig på ett bra sätt.
Sen var det lunch och idag så spillde jag inte på min tröja utan på mina byxor! hahah aldrig att man kan bete sig någon gång! Gympa stod sen på schemat och det hade ju ett kapitel för sig. vi hade stavgång och jäklar va fördomar man verkligen kan ha! Men jag tyckte faktiskt att det var jätte skönt bara gå i sin egna takt. Lite drygt att jag var sist bara men jag lider inte av det. Jag tyckte det var skönt. Mamma har stavar hemma så man kanske skall låna hennes och ta sig någon promenix snart igen. Men snacka om att man var frusen! Man ville ju inte svettas i sin vanliga jacka så hade bara länna tröjan, men bättre det än bara en vanlig tröja :D
Så en varm dusch satt inte fel :)
Svenskan sen, satt mest och flumade tycker jag medans läraren sa att det var kul att se mig så glad så good one!
Sen idag vill man verkligen inte gå ut för dörren. Så jag håller mig inne och sätter igång en bra film och kanske putsar lite på lägenheten.
Skickade iväg ett mail till kärring, och så feg som hon är så svarar hon inte.. haha bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0