Godmorgon!

godmorgon!
Idag blev det en sovmorgon för mig vaknade klockan 12. Hade ställt klockan på tio men den hörde inte jag :P
Igår blev det sent också tror jag inte somnade förens halv 5 eller någonting, skit jobbigt när man är trött och sen inte kan sova.
Sov på Gråbo. Skönt med lite tid med sig själv även om man bara är själv!
Pluggade lite körkortsteori och snackade för den mesta delen med Charlotte. haha sen spelade jag CS men det sög, mina polare fattade ju knappt vad in eller ut var för någonting!
Snart kommer mamma och hämtar mig, får se om hon kommer ihåg att hon sa att vi kanske skulle på stan idag.
Annars vet jag faktiskt ingenting om vad jag skall göra.
Skall träffa Johan ikväll, orkar inte äka till Gråbo för att träffa han så han får komma hem till min mamma och pappa :)
Laddat ner fett med bra låtar nu så go for it ;)
Asså igår hade så sjukt tråkigt så kände att jag lika gärna skulle kunna börja skolan idag faktiskt, men nu känns det inte som om man pallar det :P
Asså det blir ju så att när man ses så ofta så börjar man faktiskt nästan sakna alla :P haha eller ja vissa som man brukar snacka med eller så.
Sen har jag inte sett varken Anna eller Johanna! Och plus att jag inte umgåts med Marion någonting, men vi har typ haft kontakt varje dag så det jämnar ut sig lite :)
Sitter och lyssnar på lite musik, allting är klart så mamma kom nu! :P
Skall kolla lite facebook sen är det väl dags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0